dinsdag 22 november 2011

Streetstyle 7.

Brrr… Ik moet echt nog altijd wennen aan het weer hier. In de herfstvakantie heb ik een tripje gemaakt naar Barcelona. Het was al mijn 4e keer in Barcelona. 

Heel erg fijn, want nu kende ik Barcelona, zoals ik Antwerpen ken en dat is zalig. Ik was er met mijn ouders en Lynn, een vriendin. We hebben enkele bezienswaardigheden zoals de Sagrada de Familia en het huis van Gaudi bezocht en natuurlijk heel veel geshopt. 

Maar dit jaar was er toch 1 ding heel nieuw voor me: ik zou op zoek gaan naar een goed gekleed meisje dat er bovendien toch nog erg Spaans uitziet. En dat ze haar eigen stijl zoekt, niet naar die van andere.






Bij dit meisje had ik dat gevoel enorm! Ik vind haar schoenen prachtig, erg vintage ! Die stijl past perfect bij haar groene trui. De beige legging, waar niet veel kleuren erg mooi bij gaan, paste de groene trui ook erg mooi. Ik vind dit een erg leuke en tegelijk nog comfortabele look.

Lots of Love, 

J. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten