donderdag 6 oktober 2011

Crazy Color.

Na een dikke week pauze vlieg ik er weer in, ik heb een week bij een vriendin gelogeerd (we waren home alone) en ik heb het er erg naar mijn zin gehad. Maar al bij al ben ik toch blij dat ik weer thuis ben.

In die beruchte week heb ik enkele impulsieve dingen gedaan en 1 daarvan was mijn haar kleuren. 
Ik dacht er al langer aan om mijn haar bruin te kleuren, natuurlijk was ik bang dat het me niet zou staan of dat het een verkeerde kleur zou geven...
Maar in 1 of andere zotte bui heb ik het toch gedaan. Ik wouw het niet te donker dus ik heb de kleur chocolade bruin genomen. 


Ik had al meerdere keren mijn haar een nieuwe kleur gegeven met casting creme gloss, ik vind dit de beste kleuring die je kan vinden. Vooral als je niet helemaal zeker bent, deze kleuring was je er namelijk geleidelijk terug uit. Ik had het al in verschillende tonen blond gedaan, maar bruin was dus de eerste keer. Mijn haar is van nature heel donker blond/licht bruin dus normaal zou het me wel staan. Ze zeggen toch dat je natuurlijke haarkleur je het beste staat.

Het kleuren ging erg makkelijk, ik heb wel eerst even een proefstukje gedaan om te zien of het wel mooi zou staan, en of ik de kleur er langer moest in laten dan 20 minuten. Uit ervaring weet ik dat soms een kleuring te licht uitslaat en dat ik erg lelijk. 

En dit is het resultaat:

Het is wel erg rood uitgeslagen, in chocolade bruin zitten roodtinten en ik had misschien beter een kleuring gekozen zonder roodtinten. Maar hoe meer ik het was hoe meer de roodtinten eruit trekken dus ik denk dat het nog wel bruiner gaat worden. 
Het is vooral erg wennen en als je van blond naar bruin gaat dan zul je wel merken dat de meeste mensen gaan zeggen dat blond mooier is. Ik denk dat mensen, vooral jongens dan toch een voorkeur hebben voor blond haar. Wat wel voordeel is als je haar wat donkerder is dan komen je ogen veel beter uit en dat vind ik persoonlijk een heel positief punt. Het is leuk voor een afwisseling maar ik moet er zelf nog uitkomen welke kleur mijn voorkeur heeft. Want nu de roodtinten eruit zijn en ik er een beetje aan gewend ben vind ik het wel geslaagd.

Lots of Love,J. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten