woensdag 26 oktober 2011

The L Model.

Enkele weken geleden vertelde iemand in mijn klas dat er een nieuw meisje in onze klas zou komen. Eerst dacht ik neeeeeeee ! weer een meisjes, ja onze klas bestaat enkel en alleen maar uit meisjes. En toen vertelde ze me ook nog dat ‘de nieuwe’ een model was ! Ja toen vond ik het al helemaal niet meer leuk, een model dat betekend een super mooi meisje, met kei veel streken en als er dan eens jongens voorbij zouden lopen, dan zouden die zeker en vast naar haar kijken !
Maar van die streken zou ik nooit iets merken ‘het model’ haar naam is Lisa, ze is al sinds haar 13 model en toen ik haar opzocht op facebook zag ik dat haar foto’s ook nog eens prachtig waren !
Lisa is een super lief meisje, en het is zalig om al haar modellen verhalen te horen !






Lisa is aangesproken geweest op straat, het lijkt me echt zalig om van iemand vreemd te horen te krijgen dat je prachtig bent en voor model mag spelen. Fotomodel EN Catwalk ! Elke keer prachtig opgemaakt te worden en van Walter Van Beirendonck himself te horen dat je een prachtig model bent en dat je ineens mag poseren voor zijn collectie !
Daarbij is ze een super lief meisje en kan je echt goed met haar praten, eigenlijk vind ik als je al zoveel hebt bereikt in je leven best wel trots mag zijn. Ik zou het in ieder geval zijn !

Met Dank aan Lisa Verberght 

Lots of Love, J. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten