woensdag 8 juni 2011

Stoer doen, is pijnlijk

Hi,
Het is alweer meer dan een week geleden !
Maar ik zit in de examens echt verschrikkelijk :( ik heb er al 3 gehad, 1 ervan ging echt helemaal niet goed !
Ik heb net (een paar dagen geleden) een nieuwe piercing laten zetten (tragus) en toen dacht ik eigenlijk is dat toch wel een hels modeverschijnsel ? Ik wouw er wel eens meer van weten en omdat ik ook helemaal 'into' tattoo's ben dacht ik waarom schrijf ik daar niet over ?

Wel de piercing bestaat al erg lang, veel oude inheemse stammen doen het nu nog altijd omdat het bij hun cultuur hoort. Wat ik wel raar vind is dat bijna elke inheemse stem dit heeft. In onze westerse cultuur is een piercing of een tattoo uitgegroeid tot een modeverschijnsel. De meeste mode inconen of fashionista's hebben er 1.
Natuurlijk wil niemand daar voor onder doen. Een jongen/man met tattoo wordt vaak erg stoer gevonden. Ik vind het op zich wel mooi.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik later een tattoo wil. Maar in ieder geval heb ik nog niet ondergedaan bij de piercings. De laatste nieuwe mode is de sureface en de microdermal, maar ik vind het vooral jammer dat die 2 piercings uitgroeien anders had ik er al lang 1 gehad.



bovenaan; in mijn linkeroor heb ik een helix, dat is een piercing bovenin mijn oor.
Onderaan; heb ik een tragus dat kleine stukje kraakbeen tussen je gezicht en oor is dat.

Veel liefs, Joika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten