donderdag 30 juni 2011

Afrikaans trouwfeest



Het mooie weer is eindelijk terug en wat zie je dan op de straten, meiden gehuld in jurken in de felste kleuren.
Benieuwd waar deze trend vandaan komt ? wel ik zal het je eens vertellen.


Afgelopen weekend was ik uitgenodigd op een Afrikaans trouwfeest en man wat kunnen die vrouwen er wat van !
De kleurrijkste jurken heb ik er mogen bewonderen.


Op deze foto zijn de vrouwen rond het net getrouwde koppel aan het dansen en je ziet meteen al een vrouw ik een jurk met geel, groen,…



De vrouw die centraal op de foto staat heeft ook weer een heel felle jurk aan.

De bruid, die meestal in het wit trouwt, was ook op dit feest een beetje anders. De bruid was niet Afrikaans zij was Italiaans maar ze was niet helemaal in het wit, ze had een fel rode bloem op haar kleedje.



In ieder geval vond ik het ook op fashion gebied heel erg leerrijk !
Veel liefs, Joika dottielook.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten