woensdag 6 juli 2011

XoXo Serena.

Oke, Oke ik geef toe.... ik ben helemaal gossip girl verslaafd !
en natuurlijk heb ik dan ook zo mijn favoriete personage ! Serena Van Der Woodsen !
Waarom ? ze heeft alles; perfect haar, perfect huidje, perfecte glimlach en vooral perfecte stijl !

Serena of in het echte leven, Blake staat bekend om haar super lange benen, ze is niet super mager, wat natuurlijk veel mooier is dan uitgehongerde lijfjes. Maar heeft net op de juiste plaatsen haar goede vormen !


Maar even goed komt ze mooi met een kleed voor de dag ! 


In het echte leven staat Blake vooral bekend omdat ze het nieuwe gezicht is van Chanel.
En ooh als je het favorietje bent van Mister Lagerfeld himself, ben ja dat ook van mij !


En ze zou dan ook nog eens gespot zijn Met meneer DiCaprio !
Je zou voor minder jaloers worden..

Veel liefs, J.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten