woensdag 27 juli 2011

Beauty met een beetje mode.

Hi,
Hmm het valt me op dat ik tijdens de zomermaanden minder berichten post....Daar moet ik zeker aan werken !
Maar ik heb de laatste dagen veel op de blog van Veracamilla gezeten ! zij is een beautyblogster en man wat doet zij dat geweldig !
Ik had een filmpje van haar gezien, waar zij de beauty producten van h&m besprak en dat gaf me een idee. Ik weet dat ik normaal over mode blog maar man ik moest de pear & basil shimmer body splash van haar toch uit proberen ! Dus ben ik vandaag naar Antwerpen gegaan en in de h&m op zoek naar de body splash. Hij kost daar iets van een 4euro maar hij is zijn geld helemaal waard ! Je hebt hem in 2 verschillende geuren, omdat ik niet zo'n kokos fan ben heb ik de blauwe tube gekocht. Meteen toen ik thuis kwam heb ik hem geprobeerd en hij is echt geweldig !
Zeker een aanrader voor in de zomermaanden, want hij heeft een fris fruitige geur !


Liefs, J. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten