dinsdag 19 juli 2011

Regen is soms handig.


Hi hi,
Zomer !!!!! denk je dan, tot dat je naar buiten kijkt, pffft……

En dan moet je, je met iets bezig houden toch ?

Wel ik heb een geweldige tip voor jullie ga is een kijkje nemen op facehunter de laatste dagen heb ik mijn tijd versleten met op die site te zitten en ik heb er enkele geweldige outfits kunnen spotten.

Het eerste meisje haar schoenen alleen al ! ik ben op zo’n soort schoenen, ik heb er wel 5 paar van in mijn kast liggen, zwarte, grijze, bruinen, een mannelijk model…. Verder vind ik de broek en het hemdje super goed bij elkaar passen !



Bij het 2e meisje geeft het hoedje dat ze op heeft mij een enorm zomergevoel ! Alles is redelijk basic maar het hoedje en de zonnebril geven de speciale juiste touch. 


Liefs, J.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten