donderdag 28 juli 2011

Streetstyle 4.

Eindelijk vandaag ben ik nog eens de stad in getrokken !
Ik ben op zoek gegaan naar meiden die er gewoon erg leuk uitzagen.

Het eerste meisje dat ik ben tegen gekomen is Annelinde van Schil. Zij vertelde mij dat zij haar kleren haalt bij de vans store, Byenkorf, WE, Inwear, Zara, Asos.com...
Ik vond haar bril meteen erg tof, tegenwoordig hebben wel al erg veel meisjes zo'n soort bril maar je blijft er weel statement mee maken als je hem vaak draagt. Haar tas was ook erg leuk en de lichte pastel kleuren passen uiteraard ook erg goed bij dit seizoen.



En dit is Uma Van Overberghe zij is 15 en zij haalt haar kleren voor bij mango, urban outfitters,...
Ik vond vooral haar tasje erg leuk ! Ze heeft een erg leuke streetstyle, waar uiteraard vans onder passen ! Ik ben vooral erg jaloers op haar haren ! 



De laatste 2 meiden Zijn Linda Muysson (meisje met de blonde haren) en Iris Schuttenaar zij zijn 21 en 18 jaar. Iris vertelde me dat haar meeste kleren van de 2ehands winkel komen.


Linda haar rok vond ik erg leuk, ze had een onderrok aan en daarboven eentje die een beetje doorschijnend was met grote splitten aan beide kanten. Deze zwart/wit combi was verre van saai, grootste bewijs dat dit dus niet altijd saai hoeft te zijn ! De all stars maakten alles was speelser ! Haar lange blonde haren pasten ook perfect bij deze look. Bij Iris paste alles ook perfect haar dreads me de vintage trui is natuurlijk een geweldige combi ! En haar veterschoenen vond ik ook meteen geweldig !!! 

Veel liefs, J.


2 opmerkingen:

  1. De eerste twee looks vind ik het leukste :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, Younique
    Ik vind de laatste 2 meisje er ook heel cool uitzien, ze hebben iets vintage wat ik persoonlijk ook erg mooi vind.
    Liefs, Joika

    BeantwoordenVerwijderen