zondag 12 juni 2011

Style


Bij de eerste look draagt het meisje een rok onder de knie, hiermee ga je de richting van de jaren ’50 uit. Ik draag een rok boven mijn knie omdat ik nogal klein ben en een rok tot in het midden van je kuit zou mij nogal verkleinen. Mijn schoenen zijn veterschoenen met een hakje, dit is ook erg jaren ’50.




Hier draag ik een lederen short, met een wit bloesje, dat over mijn schouder valt en redelijk los zit. Ook het meisje op de foto ziet er stoer uit zij draagt het niet in het leder, uiteraard namaak leder. Dit is meer de stoere look, erg leuk met stoere boots onder.



De laatste look is erg meisjesachtig, het meisje op de foto heeft er zelfs nog hakken onder. Zelf ben ik bij mijn kleedje erg fan van de open rug, ik heb dit altijd al mooi gevonden. Voor de rest vind ik het sober maar wel mooi, en dit is bij het meisje op de foto ook.




Hopelijk vonden jullie mijn blog deze keer ook leuk !
Volg ook op; dottielook.blogspot.com

Lots of love, Joika 

1 opmerking: