maandag 29 augustus 2011

I found my heaven.


Zoals enkele uren geleden belooft een verslag van de pers opening van Forever 21. 

Ik ben net terug van de pers opening van Forever 21.
En misschien weten jullie het al maar ik kende de winkel al enkele jaren (van Amerika) dus ik wist al ongeveer wat ik moest verwachten. Een jonge hippe winkel, waar je vooral terecht kan om de nieuwe trends te kopen. De avond begon voor mij niet al te goed want op mijn uitnodiging stond dat het om 19uur begint maar toen we om 10 na 7 binnen gingen werden we gewoon terug buiten gestuurd.  Een beetje jammer maar toen ik binnen kwam was ik dat meteen helemaal vergeten. Natuurlijk ook door de geschenk bon, waardoor ik al voor 50euro kleren mocht kopen op de koste van F21. Wouw ! Echt waar, de winkel was geweldig ingericht en ik ben helemaal gek van hun collectie. Helemaal mijn stijl,  goede pasvorm. Mijn shop bag zat in de kortste keren helemaal vol en dus trok ik naar de paskamers, daar werd ik zeer vriendelijk bedient en kon ik aan mijn zware taak beginnen, alle (bijna 40 stuks denk ik) passen.
Uiteindelijk ben ik met de helft naar huis gegaan, voor een 200euro.
Trouwens de hapjes die ze serveerde waren zeer origineel. Marshmellows en aardbeien met slagroom het was er allemaal.  
Na 2uur shoppen, kleren passen en deze geweldige winkel bekijken zat het er allemaal op en ik raad iedereen aan om deze winkel te bezoeken !
Ik kan er niets slecht over zeggen !
Nog enkele foto's:




Veel liefs, Joika dottielook.blogspot.com 

1 opmerking:

  1. Amai, voor 50 euro op hun kosten mogen shoppen, nice!!
    Ik ga morgen wss eens kijken, ben echt heel benieuwd!

    X.

    BeantwoordenVerwijderen