dinsdag 30 augustus 2011

shopping like yeah.


Ik ben nog niet zo lang terug van italie, het was erg leuk maar het was net genoeg geweest.
Natuurlijk ben ik daar gaan shoppen maar zo geweldig shoppen is het nu ook weer niet, ik ben vooral bij bekende ketens geweest, zoals zara, bershka , h&m,…..
Ook ben ik naar andere minder bekende ketens geweest die ik wel al kende van vorige keren dat ik in het buitenland ben gaan shoppen, vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal heb geshopt.

Stradivarius is een winkel die ik toch wel al enkele jaren ken, het is een heel jeugdige winkel zoals zara (trf), bershka…
Alleen vind ik stradivarius nog net dat beetje leuker van collectie elke keer, zeker tegen over bershka. Ja eerlijk ik ben niet een hele grote bershka fan.

Bij stradivarius;

Deze trui/t-shirt was nog in solden, ik vind het blauw me erg goed staan en het is een erg leuk model. Wat een erg groot pluspunt is, is dat ik hem  13 euro heb betaald en dat je helemaal niet ziet dat die van de zomercollectie is.



Ja tuurlijk nog een blauwe trui, maar dit is eentje van de nieuwe collectie, maar hij staat erg leuk op een stoere jeans, en hij staat ook erg leuk bij mijn nieuwe laarzen.


Deze laarzen heb ik al eender getoond, ze staan bij mijn artikel over Milaan.  Ik ben er echt helemaal verliefd op en geef toe ze zijn super toch ?



Ik ben helemaal into (fake!) leer, in een short, rok…ik vind het zo leuk staan. Na een zwarte short, een bruine rok heb ik mij nu gewaagt aan een rode….



Dit topje staat ook erg leuk op het rode rokje, ik vind de dierenprint trend erg leuk maar ik vind dat je er zo mee moet oppassen dat je het niet ordinair gaat maken. En omdat hier de dieren print in een kleur is waardoor het niet op een echte dierenprint lijkt maakt het dat niet.



Een trui of t-shirt een paar maten te groot kopen dat heb ik hier ook gedaan, deze streepjes t-shirt was in de solden en ik dacht waarom niet (maat s hadden ze toch al niet meer) ik ga ineens voor een Large.


En als laatste ook nog in solden, hing er een zwarte t-shirt, saai zou je denken. Maar nee hoor ! De boven kant (boezem) en achterkant  is een soort (namaak) zijden stof. Leuk basis en vooral erg goedkoop.


Bij pull and bear vond ik deze t-shirt, ik vond hem erg mooi van kleur en de zijkant (het te veel aan stof dat eraan was genaaid) maar het nog speciaal ook.


Ook nog bij pull and bear heb ik deze mannelijke oversized (ook weeral een maat te groot) blazer gekocht. Als je naar de nieuwe collectie bij h&m kijkt zie je allemaal maar oversized mannelijke blazers dan kon ik deze toch niet laten liggen voor 10euro ?


Ik heb jullie in mijn artikel over Milaan verteld dat  ik daar een nieuwe winkel had ontdekt namelijk Alcott . Ondertussen ben ik erachter dat deze winkel niet Italiaans is maar wel Amerikaans. Maar toch hebt ik een toffe grijze trui gescoord en een leuk nieuw t-shirt. Misschien vragen jullie, jullie af waarom ik zoveel truien heb gekocht wel bij elk (Italiaans) modetijdschrift dat ik opensla zie ik truien, stoere truien, op een stoere broek en stoere laarzen. Ook veel (fake) leer en donkere kleuren. Het kan zijn dat ik gewoon in mijn periode zit dat ik al het liefelijke en brave wat beu ben maar in ieder geval zie ik de komende seizoenen op deze manier zeker zitten !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten