donderdag 25 augustus 2011

Nailstickers


Ik had enkele weken geleden Nailstickers van Essence gekocht, helemaal niet duur ik denk iets van een €1,30. Dus wel de moeite om eens te kopen en uit de proberen.

Er stond op de achterkant van het pakje dat ik de sticker moest kleven en de rest gewoon af moest vijlen.
De eerste nagel was een beetje wennen maar na een 2e nagel ging het allemaal heel vlot, en in een mum van tijd had ik 10 leuke nagels met een leuke print.






In de loop van de avond merkte ik wel dat de sticker langs de kant een beetje los was aan het komen, maar ik dacht dat, dat wel normaal was.
Ook begon ik de print al een beetje beu gezien te worden, en mij werd het allemaal een beetje te opvallend. Zeker als je zelf nog is een kleedje aan hebt met een printje dan wordt het allemaal wat veel.

Na een nachtje slapen, hingen er al stukken van de sticker, maar ik besloot om ze er toch aan de laten. Ik wouw echt weten hoe lang zo’n sticker erop zou blijven. (Overal stond dat die er wel zeker een week op zouden blijven.)

Na een hele dag de stickers op mijn nagels te hebben gehad, ben ik het echt beu. De helft van de stickers zijn gescheurd, de print is lelijk geworden en op sommige nagels hangt er een stukje sticker gewoon maar te hangen.
Dus ik haal ze eraf en grijp terug naar gewone nagellak, wat iets meer werk is maar ik heb de tijd en het geld niet om elke avond nieuwe stickers op mijn nagels te kleven. En ik vind ze toch een beetje te opzichtig.
Op zich zijn de stickers geschikt voor een avondje stappen, maar niet voor dagelijks gebruik, ook maken ze je nagels extra kapot veel erger dan nagellak !
Althans dat is mijn mening, over deze hype.

Lots of Love, J. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten