woensdag 31 augustus 2011

Lijstje voor een nieuw schooljaar.

Met hulp van mijn mama heb ik alle eerst gespotte trends voor komend seizoen op een rijtje gezet.

In de mode magazine's van Italie heb ik al aan de hand van reclamecampagnes dingen opgemerkt.
De herfstkleuren, zoals; petrol blauw, beige en mosterdgeel zijn uiteraard weer de kleuren. Stoere enkellaarsjes zijn erg in trek bij de fashionista's en ik ben ook helemaal voor. Vaak met een hak of sleehak, mijn voorkeur ging naar een niet al te hoge blokhak.
Alles wat leer of nepleer is haal je best terug uit je kast en een nepbontje erbij van vorige winter mag ook nog.
Een ruiten hemd blijft in (ach wanneer gaat het ooit eens uit de mode ?) en dit combineren op een jogginbroek, je moet er voor zijn ik in ieder geval niet...
Een blazer blijft ook, maar vooral de mannelijke versie, een paar stoere laarzen met een sleehak mag je, je ook aanschaffen en ruiter laarzen ook.
En met dit lijstje aan nieuwe kleren ga ik samen met jullie het nieuwe schoojaar in !
Iedereen heel veel succes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten