woensdag 10 augustus 2011

Like a star.

Hmmm internet op gsm is zoo handig ! Ik ben nu onderweg van mechelen naar antwerpen.
Waarom ? Omdat ik vandaag mee op de opnameset van banana split stond, dat is een komisch tv programma voor op VT4. Ik moest een majorette meisje spelen, ik doe als hobby twirling en dat is een modernere versie van majorette.
Echt veel meer kan ik jullie niet vertellen maar er komen zoizo foto`s aan ! Want ik heb toch wel enkele bv`s kunnen spotten !
Verder wordt ik ook nog in de studio uitgenodigd voor een opname en nabespreking en daarvan post ik zoizo ook nog enkele foto`s dus hoe mijn blog vooral in de gaten !
En natuurlijk laat ik jullie weten wanneer ik op tv kom en ik zal proberen het filmpje op mijn blog te posten !
Lots of Love, J.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten